Jump Rope Challenge (2020)

Nintendo Switch
Sports

Ontwikkeld door Nintendo

In het spel moeten spelers touwtjespringen, waarbij de score wordt bijgehouden op het scherm. Door in elke hand een Joy-Con vast te houden en daadwerkelijk sprongen te maken, krijgt men tijdens het spelen beweging. Een vriend of vriendin kan meedoen met een extra Joy-Con.

Nintendo Released a Weird New 'Game' for Free on Switch - Jump Rope Challenge - YouTube

We gaan touwtje springen!
net 100 keer gedaan nou als je hier elke dag mee begint dan is het wel een goede start.

Vreemd dat niemand deze killer App speelt
Ik voel me al fitter...

wel gedownload, maar nog niet aan gewaagd, skippen met nijntje, als dat niet cool is

Grovonion schreef:

Het is ook meer een winter sport he...