Superliminal (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Puzzle

Ontwikkeld door Pillow Castle
Uitgegeven door Pillow Castle

Als je om drie uur 's nachts in slaap sukkelt met de tv nog aan, herinner je je nog een glimp op te vangen van de reclame voor Dr. Pierce's Somnasculpt droomtherapie. Als je je ogen weer opent blijk je al te dromen en in de eerste fase te zitten van dit experimentele programma. Welkom bij Superliminal, een first-person puzzelspel gebaseerd op droomlogica, geforceerd perspectief en optische illusies.

• vanaf dinsdag 7 juli te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf dinsdag 7 juli te koop voor de PlayStation 4