Remothered: Broken Porcelain (2020)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Stormind
Uitgegeven door Modus

Na haar verbanning van een kostschool wordt de rebelse Jen als dienstmeisje naar de oude Ashmann Inn gestuurd, in de hoop daar te werken en wonen. Al snel raakt ze bevriend met haar nieuwe collega, een timide violiste genaamd Linn. De twee meisjes raken er echter van overtuigd dat er iets mis is met de eigenaren van de herberg. Ondertussen ontdekt Rosemary Reed dat er een connectie is tussen haar zoektocht naar het verdwenen meisje Celeste en de Ashmann Inn.