Awesome Pea 2 (2020)

Xbox One / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PC / PlayStation Vita
Platform / Action

Ontwikkeld door PigeonDev
Uitgegeven door PigeonDev en Sometimes You

Awesome Pea 2 ishet volgende hoofdstuk van het klassieke platformspel. Greedy Pea is terug met nog meer duistere kerkers, dodelijke vallen en goud! De game kent pixel-art retro graphics in Game Boy-stijl, 25 levels en een retro soundtrack die klinkt als je oude computer.

Deel 1 was geinig, verder blijft het een geweldige titel. Deeltje 2 net 100% uitgespeeld, prima tijdverdrijf voor 5 euro en 2 a 3 uur gameplay. Ideaal ook om even een leveltje te doen voor als je in een saaie meeting zit of als je zit te wachten op de volgende meeting