New Super Lucky's Tale (2019)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Platform

Ontwikkeld door Playful
Uitgegeven door Playful en pQube

In deze uitgebreide versie van Super Lucky's Tale speel je wederom als het immer optimistische vosje, Lucky. Samen met zijn zusje moet hij het opnemen tegen de slinkse schurk Jinx om het magische 'Book of Ages' te bemachtigen. Dit keer met nieuwe en geremixte levels, vol extra missies en zijpaden, nieuwe verhalende cinematics en een volledig draaibare 3D-camera.

Had nog wel wat voeten in de aarde.

In december een beginnetje mee gemaakt en zojuist de credits voorbij zien rollen, er is echter nog wel genoeg te doen zie ik gezien de achievements die ik nog mis. Maar alle normale levels wel 100% voltooid nu. Tja dit is simpelweg Mario maar dan met een schattig vosje. Tof dat er ook aardig wat 2d levels inzitten, die vind ik stiekum leuker dan de 3d levels.

Maar speelt verder erg goed, niet al te moeilijk, super cute, sfeervolle sound en kleurig. Tja kon minder zoals ze in Grunn zeggen. 3.5*

NB: tevens onderdeel van GamePass en ook te spelen op PC via Xbox play anywhere.