Disintegration (2020)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Shooter / Strategy

Ontwikkeld door V1
Uitgegeven door Private Division

In de nabije toekomst zorgen extreme klimaten, overbevolking, voedseltekorten en een wereldwijde pandemie ervoor dat landen instortten en de mensheid op het punt van uitsterven staat. Als laatste redding ontwikkelen wetenschappers een techniek om het menselijk brein in een robotarmatuur over te plaatsen, een proces bekend als Integratie. Het was bedoeld als tijdelijke oplossing voor een onvermijdelijke crisis, maar leidde jaren later tot een splitsing van onze soort. De geïntegreerden noemden zich de Rayonne en zworen de laatste overgebleven mensen op te sporen en vervolgens te integreren, of te vernietigen. Het is aan jou om een ​​kleine groep Outlaws, mensen die ervoor hebben gekozen om terug te vechten, naar een betere toekomst te leiden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.