Evan's Remains (2020)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Platform / Puzzle

Ontwikkeld door maitan69
Uitgegeven door Whitethorn

Jaren nadat het jonge genie Evan onder verdachte omstandigheden verdween, komt er onverwachts een bizarre brief binnen. Wat lijkt Evan te zijn eist dat een jeugdvriendin, een meisje genaamd Dysis, hem alleen komt opzoeken, pas daarna zal hij terugkeren. Als Dysis is het aan jou een reeks van vreemde puzzels op te lossen om Evan's mysterie te ontrafelen.

Leuke puzzelgame met een interessant verhaal, dat gelukkig niet eindigt met "het was alles maar een droom". Niet veel over te zeggen, behalve dat het in een kleine 4 uur volledig is uitgespeeld inclusief platinum trophy. Mijn 5de al in de laatste 3 maanden.