Call of the Sea (2020)

PC / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Out of the Blue
Uitgegeven door Raw Fury

Call of the Sea is een first-person avontuur dat zich afspeelt in de jaren dertig van de vorige eeuw. Volg het verhaal van Norah, een vrouw op het spoor van de expeditie van haar vermiste man. Haar zoektocht leidt naar een vreemd maar prachtig eiland in de Stille Zuidzee, vol geheimen, wachtend om ontdekt te worden.

En uitgespeeld, met zo'n 5 uur gespeeld volgens Steam. Het is een leuk puzzelspel met een mooie artstyle, interessante puzzels en een oké verhaal. Enkel punt van kritiek dat ik nu kan bedenken is dat de icons voor het selecteren van items vrij klein zijn en soms wat finesse nodig is om goed op zo'n icon te klikken.