Song Summoner: The Unsung Heroes (2008)

Alternatieve titel: Songu Samanā: Utawarenu Senshi no Senritsu

Apple iOS
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Square Enix
Uitgegeven door Square Enix

Het spel begint als Ziggy samen met zijn kleine broertje Zero, wegrennen van Full House, een school voor de mechanische militie Stargazer, die steeds draconischere vormen aanneemt. Maar helaas worden ze weer gevangen genomen en dreigen geëxecuteerd te worden voor hun ongehoorzaamheid. Op dat moment verschijnt de Soul Master ten tonele. Hij geeft Ziggy de gave van oorlogs-dirigent, waarmee hij een leger kan oproepen en besturen via muziek. Na vijf jaar training begint Ziggy aan zijn zoektocht om zijn kleine broertje uit de klauwen van Stargazer te redden.