Thy Sword (2017)

PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Xbox One / Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door GamePhase
Uitgegeven door GamePhase en Ratalaika

Thy Sword is een retro-geïnspireerde hack en slash roguelike met levels die stapsgewijs worden gegenereerd. Kies uit verschillende helden zoals de Barbaar en Valkyrie om de tirannie van de Dark Overlord te doorbreken! Kies een van drie verschillende moeilijkheidsgraden die bij jouw speelstijl past. Ben je nieuw in avontuurgames? Selecteer dan de trainingsmodus waar je oneindig veel credits hebt. Als je een heroïsche veteraan bent, kan je de hero-modus kiezen waar je maar één credit hebt.