Harvest Moon: One World (2020)

Nintendo Switch
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Rising Star

Ontdek een wereld vol nieuwe en bekende gezichten, unieke dorpen en avontuurlijke uitdagingen terwijl je je eigen boerderij beheert. Kun jij je een wereld zonder tomaten, aardbeien of sla voorstellen? Spelers doen een mysterieuze ontdekking en gaan op een avontuur dat niet alleen in hun eigen dorp plaatsvindt, maar zich uitstrekt over de hele wereld. Wat voor soort mensen en plaatsen staan je te wachten? Van de prachtige stranden van Halo-Halo tot de besneeuwde bergen van Salmiakki, er is letterlijk een hele wereld om te verkennen.