What the Golf? (2019)

Apple iOS / Macintosh / PC / Nintendo Switch
Action / Sports
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Triband
Uitgegeven door Triband en The Label Limited

Een grappige physics-based golfparodie waarbij elke golfbaan een nieuw verrassend type golf is, sommige briljant of hilarisch, andere zo absurd dat je je afvraagt: What the Golf? Breng je auto naar de Driving Range, zwaai een vogel en scoor een Birdy, of golf een huis om een Home In One te slaan!