Skully (2020)

PC / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Puzzle / Platform

Ontwikkeld door Finish Line
Uitgegeven door Modus

Op een mysterieus, afgelegen eiland spoelt een schedel aan die tot leven wordt gewekt door een geheimzinnige godheid. Het nieuwe wezen, genaamd Skully, is opgeroepen om in te grijpen in een oorlog met de andere goden, wiens ruzie het thuis-eiland in gevaar brengt. Het lot geeft Skully een tweede kans op ""het leven"" en voert hem door een vreemd paradijs terwijl hij een oplossing zoekt voor het conflict dat het eiland teistert.

• vanaf 4 augustus te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf 4 augustus te koop voor de PC