Paper Mario: The Origami King (2020)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Intelligent Systems

Ga met Mario en zijn nieuwe metgezel Olivia op een komisch RPG-avontuur dat je naar alle uithoeken van een papieren wereld brengt in Paper Mario: The Origami King op de Nintendo Switch! Neem het op tegen de origami-koning en zijn flinterdunne leger, werk samen met bijzondere kompanen en leer magische krachten te beheersen op je missie om de wereld te redden.

• vanaf 17 juli te koop voor de Nintendo Switch

Dit ziet er weer prachtig uit! Krijg spontaan zin om weer een Switch aan te schaffen

avatar van richiedoom
Jaaaaaaaaa!!!! Per toeval zie ik dat deze game komt, deze ga ik gelijk op de dag van release aanschaffen.
Ik bewaar hele mooie herinneringen aan Paper Mario op de GameCube, fantastische game.

Dit ziet er ook weer prachtig uit!

N64 en Gamcube paper Mario waren zeker dope.

Color smash, super paper Mario en sticker star daarin tegen waren niet heel best.

Afwachten, maar ben we nieuwsgierig!

Nooit Paper Mario gespeeld, maar dit oogt zo tof dat ik het denk ik gewoon ga halen.

Kan iemand me vertellen wat dit voor soort gameplay is en hoe het is om te spelen?

avatar van Onderhond
Iets meer actie-geörienteerde/beginner RPG. Maar ik heb het nog nooit op de main consoles van Nintendo gespeeld, dus misschien dat het daar net wat uitgebreider is.

avatar van youngtick
Color Splash met erg veel plezier uitgespeeld op de Wii U. Deze game maakt me ook blij maar ik weet nog niet of ik hem day one aanschaf.

centurion81 schreef:

Heb jij je Switch verkocht?

Trouwens op het einde van het filmpje een... Samus helm!.
Naar dat spel kijk in nog meer naar uit.

banjo schreef:

Heb jij je Switch verkocht?

Trouwens op het einde van het filmpje een... Samus helm!.
Naar dat spel kijk in nog meer naar uit.

Neej, hij is uit mijn ingecheckte bagage gestolen..Bagage kwam niet mee met vliegtuig en toen het thuis werd bezorgd was alle electronica gejat....Toen poosje zonder Switch gedaan en toen mn PS3 verkocht en PS4 in huis gehaald omdat er geen Disney+ app voor de PS3 zou komen. Inmiddels game ik wel weer veel maar op de PS4

avatar van Cervantes
Moet de ontwikkelaar niet Intelligent Systems zijn?

De beelden zien er fraai uit en destijds op de N64 en Gamecube veel plezier gehad met deze papieren games. Ik ben benieuwd naar de gameplay, gezien deze anders is en ook een beetje terug lijkt te gaan naar de oorsprong van de eerste games binnen de serie. Zeker een titel om in de gaten te houden.

centurion81 jij maakt ook wat mee de laatste tijd!
Je mist zo wel de hit van het jaar Animal Crossing: New Horizons (2020) maar goed...

Cervantes schreef:
Moet de ontwikkelaar niet Intelligent Systems zijn?.

Yessss! Aangepast

centurion81 schreef:

Ah klote zeg. Dat is de hoofdreden dat ik alle elektronica altijd in mijn handbagage hou. Heb de Switch al een paar keer meegenomen in het vliegtuig. Sowieso heerlijk, daar is de Switch zo perfect voor zeg.

Wij hadden tekort aan ruimte in handbagage ivm luiers en flesjes enzo toen heb ik me opgeofferd..dure opoffering geweest haha

Onderhond schreef:

Heb die voor de Wii niet zo lang geleden gespeeld en daar was het RPG element redelijk verdwenen. Eigenlijk gewoon een platformer die continu draait om de gimmick van switchen tussen 2d en 3d. Vond het persoonlijk niet enorm geweldig. Die voor de GameCube schijnt wel RPG te zijn en behoorlijk goed.

Wat dit precies gaat worden kan ik nog niet helemaal uit de trailer opmaken maar de beelden maken me op een of andere manier wel bijna net zo enthousiast als met Odyssey destijds. Dus ergens heb ik wel het gevoel dat dit goed gaat komen.