Deep Rock Galactic (2020)

PC / Xbox One

Ontwikkeld door Ghost Ship
Uitgegeven door Coffee Stain

Deep Rock Galactic is een coöp-FPS waarin vier spelers in de laarzen stappen van een team snoeiharde Space Dwarves. Kies de juiste klas voor de klus en werk als een team samen om te graven, te verkennen en je een weg te vechten door een enorm grottensysteem vol hordes dodelijke vijanden en waardevolle bronnen. Je moet op je teamgenoten vertrouwen als je de meest vijandige grottensystemen in de Melkweg wilt overleven!