Tony Hawk's Pro Skater 1+2 (2020)

PlayStation 4 / Xbox One / PC
Sports

Ontwikkeld door Vicarious Visions
Uitgegeven door Activision

Dit is een bundel met twee remakes van de klassieke skategames van weleer. Skate als een legende en trek je trukendoos volledig open in alle oorspronkelijke levels. Trucs en multiplayer-modi uit latere delen van de serie zijn toegevoegd. Daarnaast kunnen spelers hun eigen skatepark bouwen en online delen.

• vanaf 4 september te koop voor de PC
  • vanaf 4 september te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 4 september te koop voor de Xbox One

Ook veel tracks uit de originele games schijnen er nog in te zitten. Dit is nou een remake waar ik wél erg warm voor loop! Heerlijke trailer ook

Ik mis deeltje drie en de switch versie.

Tof, heb deze reeks vroeger veel gespeeld. De grafische restyling ziet er wel goed geslaagd uit.

Maar had er dan gewoon een pakketje met alle delen van gemaakt. Dat is wel weer jammer. En niet op de Switch ook zonde. Is nou toch een ideale game om op de handheld te spelen?

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. schreef:
Als tiener heb ik mijn vingers letterlijk verrot gespeeld aan Mortal Kombat, Medal of Honor, Gran Turismo en uiteraard Tony Hawk.
Whahahaha, zin in als een malle!
centurion81 schreef:
Dit is nou een remake waar ik wél erg warm voor loop!
Idem idem idem dito, wo-o, lekker lekker lekker!

Ik mis deeltje drie en de switch versie.

Zou je Xbox cloud niet via de de switch kunnen spelen?

avatar van legian
Ik mis deeltje drie en de switch versie.

Vooral een switch versie zie ik wel zitten ja. Heb de originelen nooit gespeeld, wel de latere maar mist de laatste jaren wel een lekkere skate game. Dit zou wel heerlijk zijn.

Misschien bewaren ze die om later Pro Skater 3 + 4 uit te brengen

Er werd gesproken van een remake, dan verwacht ik toch wel betere graphics dan wat de trailer laat zien. Ook een remaster van drie loop ik niet direct heel warm voor overigens. Ooit fietste ik als een bezetene naar huis om het Canada level weer op te pakken maar vandaag de dag zijn er weer andere leuke behendigheidsspelletjes. Een mens moet door.

Erg goed nieuws inderdaad. Zo een level als The Hangar blijft legendarisch en uiteraard de bijbehorende soundtrack.