Infinite: Beyond the Mind (2020)

Xbox One / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4
Action / Platform

Ontwikkeld door Emilie COYO
Uitgegeven door Blowfish

Infinite - Beyond The Mind is een 2D actie-platformspel waarin je het opneemt tegen de boosaardige koningin Evangelyn Bramann van het Koninkrijk Beljantaur, die werkt aan haar droom van wereldheerschappij. Speel als Tanya of Olga, twee meisjes die de macht hebben om het groeiende leger van het Koninkrijk Beljantaur te stoppen en de boosaardige koningin te verslaan. Vecht tegen een reeks verschillende bazen in singleplayer of co-op tegen een verscheidenheid van achtergronden in de vorm van chibi pixel art, terwijl je het Koninkrijk Beljantaur verkent. Je behendigheid is de sleutel tot overleven op het slagveld en je kracht is wat zal voorkomen dat het terreurbewind van de koningin de wereld overneemt.