Shantae and the Seven Sirens (2019)

Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door WayForward
Uitgegeven door WayForward

Het spel volgt Shantae als zij en haar vrienden worden uitgenodigd op een tropisch eiland om deel te nemen aan het Half-Genie Festival. Tijdens een voorstelling verdwijnen de andere aanwezige half-genies op mysterieuze wijze en moet Shantae het eiland en de verzonken stad eronder doorzoeken om ze te vinden en de reden van hun ontvoering te achterhalen. Onderweg lstuit ze op haar oude aartsvijand Risky Boots en de mysterieuze heersers van dit eiland, de "Seven Sirens".

Hier heb ik wel zin in, gaat er volgende week wellicht wel meteen komen hier. Erg goed vermaakt met het vorige deel Half Genie Hero op de Vita en Xbox