Ace Ventura (1996)

Ontwikkeld door 7th Level
Uitgegeven door Bomico

Gebaseerd op de gelijknamige film met Jim Carrey. Jij speelt Ace Ventura, een dierendetective, en moet verschillende dieren zien te redden in dit ouderwetse point & click avontuur, gecombineerd met actie-elementen.

avatar van Hadouken
1,5
De films zijn nog te pruimen maar deze game is vrij verschrikkelijk.

Het speelt ontzettend traag. Soms werken de controls zelfs helemaal niet. Als je op iets klikt komt er vaak een reactie van Ace van 30 seconden vol met z'n bekende humor, die normaal leuk is, maar hier helaas niet. Ook zijn de omgevingen niet erg interactief en duurt de game misschien een paar uurtjes.

Pluspuntje is alleen de stem van Ace die nog vrij aardig klinkt, hoewel niet door Carrey ingesproken.