Fury Unleashed (2020)

PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC / Macintosh
Platform / Shooter

Ontwikkeld door Awesome Games Studio
Uitgegeven door Awesome Games Studio

Fury Unleashed is ontstaan door inspiratie van moderne roguelite platformspellen (zoals Dead Cells en Rogue Legacy) te combineren met nostalgische herinneringen aan old school platformspellen (zoals Contra en Metal Slug). Verken de pagina's van een levend stripboek waarin inkt je meest waardevolle middel is en elke kamer een stripkader is. Ontdek waarom John Kowalsky, maker van de veelgeprezen Fury Unleashed-reeks, een creatieve crisis heeft en kijk of je hem kunt helpen ermee om te gaan. Dood vijanden snel genoeg om je furie te ontketenen en door alles wat in je weg staat te vernietigen zonder gewond te raken. Leer feilloos te spelen en speel het hele spel uit in één epische combo.