Yakuza 7: Like a Dragon (2020)

Alternatieve titel: Ryƫ ga Gotoku 7: Hikari to Yami no Yukue

PlayStation 4 / PC / Xbox One / Xbox Series X
Fighting / RPG

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Ichiban Kasuga, een laaggeplaatste pion van een laaggeplaatste yakuza-familie in Tokio, staat voor een gevangenisstraf van 18 jaar na het uit loyaliteit schuldig pleiten voor een misdaad die hij niet heeft begaan. Hij verliest nooit zijn vertrouwen, zit trouw zijn tijd uit en keert terug naar de samenleving om te ontdekken dat buiten de celmuren niemand op hem wachtte. Bovendien is zijn clan vernietigd door de man die hij het meest respecteerde. Verward en alleen begint hij aan een missie om de waarheid achter het verraad van zijn familie te ontdekken, zijn leven terug op het juiste spoor te krijgen en doorheen zijn reis een onwaarschijnlijke held te worden voor de verstotenen van de stad.