Hero Must Die (2016)

Alternatieve titels: Hero Must Die. Again | Yūsha Shisu | Yūsha Shisu. Again

Nintendo Switch / PlayStation Vita / PlayStation 4 / PC

Ontwikkeld door Pyramid en G-Mode
Uitgegeven door Nippon Ichi, Degica en Limited Run

In deze remake van Hero Must Die stap je wederom in de laarzen van de heldhaftige krijger die de demonenheer Guile heeft weten te verslaan. Helaas heeft het je laatste beetje kracht gekost en overlijd je vlak erna. De goden zijn echter zo onder de indruk van je heldendaad dat ze je nog vijf extra dagen op aarde gunnen, om eventuele zaken af te handelen...