Murder by Numbers (2020)

Nintendo Switch / PC
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Mediatonic
Uitgegeven door The Irregular Corporation

De gewezen Tv-detective Honor en haar robot-assistent SCOUT gaan samen op jacht naar de schuldige in vier verschillende moordzaken. Dat gebeurt via vele ondervragingen in visual novel stijl en een cijferpuzzel sporen-onderzoek.

Hier heb ik wel zin in, dit lijkt een genre-crossover op mijn lijf geschreven. Ik speelde picross graag, al had ik er een soort "psychologisch" probleem mee (zie. Maar als dat in een verhaal a la Phoenix Wright gestoken wordt is dat al weer heel andere koek!