Wintermoor Tactics Club (2020)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Strategy / RPG

Ontwikkeld door EVC
Uitgegeven door Versus Evil

Wintermoor Tactics Club is een verhaal over het overleven van de middelbare school en de heldendaden die ermee gepaard gaan. Het was al moeilijk genoeg voor Alicia op de beroemde Wintermoor Academy, voordat het uitbarstte in een sneeuwballenoorlog! De enige hoop van haar RPG-clubje van nerdy nobodies is om te veranderen in de fantasiehelden die ze normaal enkel roleplayen.

Haha door plot moest ik ineens denken aan een oude tekenfilmserie van Dungeons & Dragons...Kan best ook leuk worden, dit!

avatar van Mithrandir
centurion81 schreef:

Yup inderdaad, geweldige tekenfilm was dat, de tijd dat er nog moeite en intellegentie werd doorgegeven aan de jeugd. Als ik zie waar de kinderen het tegenwoordig mee moeten doen, zakt me de moed in de schoenen...

centurion81 schreef:
oude tekenfilmserie van Dungeons & Dragons...

Ghihi, daar heb ik nog een paar minor goblin-stemmetjes voor mogen inspreken toen!
Kennis was de stem van Eric (die eikel met dat schild). Ook nog opnames voor de Bluffers bijgewoond.

Squall Lionheart schreef:

Haha wat leuk! Zag paar jaar terug weer es een aflevering ergens en met een ogen van een volwassene was die Erik met zijn menselijke trekjes juist wat sympathieker dan die goodie two shoes gast met het zwaard

Intussen ook al verschenen zag ik - het zijn best wel drukke dagen qua releases. Ook eentje die op mijn lijst staat.

Sweet, als dit goed uitgewerkt is staat het ook mijn wish-list.