Fight the Horror (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door 4DMACAU
Uitgegeven door 4DMACAU

Een groep jongeren is ontvoerd en door een mysterieuze organisatie gedwongen deel te nemen aan een ziek spel. Ze hebben zeven dagen om het mysterie op te lossen en vervolgens te ontsnappen, anders... Zeven dagen lijken in eerste instantie genoeg, maar al snel komen ze erachter dat ze overdag in een kleine kamer vastzitten en enkel 's nachts kunnen verkennen. Bovendien blijken alle verzamelde voorraden en wapens van de voorgaande nacht te verdwijnen als ze niet voor zonsopgang het safehouse weten te bereiken.