Rise of Industry (2019)

PC / Macintosh
Strategy / Simulation

Ontwikkeld door Dapper Penguin
Uitgegeven door Kasedo en Kalypso

In dit strategisch tycoonspel is het aan jou om een groeiend industrieel imperium op te bouwen en beheren, in een wereld die zich in de jaren dertig van de vorige eeuw bevindt. Als beginnende ondernemer bouw je fabrieken, efficiënte productielijnen, grondstofverwerking en transportcomplexen. Regel de handel met de zich ontwikkelende steden van de wereld en creëer het ultieme handelsnetwerk.