My Beautiful Paper Smile (2020)

Ontwikkeld door Two Star
Uitgegeven door Vicarious

Een psychologische horrorgame over een kind die opgroeit in een faculteit, waarin kinderen worden aangeleerd om voor eeuwig een lach op het gezicht te hebben. Hier worden hij en zijn vrienden dagelijks getest om zeker te maken dat deze lach niet veranderd naar verdriet. Verstop en ren om te overleven in dit duistere avontuur.

Leuk om rond 2 uur in de nacht een demo hiervan tegen te komen . Ziet er heel gaaf uit! Veel mysterie omtrent wat er aan de hand is, creatieve vormgeving, creepy beelden en een origineel duister thema. Ben erg benieuwd geraakt naar de volledige game.