Assassin's Creed Valhalla (2020)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Google Stadia

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Assassin's Creed Valhalla draait om Eivor, een Viking-krijger uit Noorwegen die met zijn clan het versplinterde Engeland van de negende eeuw binnenvalt om daar land te veroveren en een nederzetting te stichten. De game kent mechanics die maken dat keuzes tijdens gevechten en gesprekken invloed hebben op je verdere pad in het spel. In het spel kunnen spelers hun nederzetting aanpassen en uitbreiden met onder andere barakken, een smidse en een tatoeagezaak. Daarnaast kun je op rooftocht en verrassingsaanvallen uitvoeren op Saksische legers en forten, waarbij je zelfgemaakte of door andere spelers ontworpen Viking-huurlingen kunt inzetten.

Nou deze zal waarschijnlijk wel een first-day buy worden voor mij. Na de laatste twee (heb Origins nog altijd niet in huis maar destijds wel vaak gespeeld bij een vriend - wordt eigenlijk tijd voor hem eens aan te schaffen. Odyssey wel uitgespeeld) en de nodig veranderingen aan de mechanics en toegevoegde light action-rpg elementen en keuzes e.d ben ik erg benieuwd hoe ze het hier aanpakken. En alleen die cinematic trailer ziet er alweer geweldig uit - net als bij Odyssey twee jaar geleden. Hier heb ik dus best wel zin in.

Wat een gave trailer, dat kunnen ze toch echt wel goed bij Ubisoft. Origins en Odyssey vond ik geweldig dus dit wordt waarschijnlijk ook voor mij een first-day buy. Wel nog ff gameplay trailer afwachten.

Ook mooi dat als je hem koopt voor de Xbox One dat je hem dan ook meteen voor de te komen Xbox Series X hebt. Zal met PS4 en PS5 wel hetzelfde zijn neem ik aan.

avatar van Pepino
Ziet er super uit!

Alleen... dat je kan kiezen wat je wil antwoorden, zoals bij Oddysey, is iets waar ik geen fan van ben. Liever speel ik al met een uitgediept personage, dan dat je zélf multiple choices hebt. Ja, een unpopular opinion, ik weet het.

SeptuSword
Pepino schreef:
Ziet er super uit!

Had er niet over nagedacht maar ben het stiekem met je eens. Ezio is een prachtig voorbeeld.

Pepino Ben ik ook met je eens! Die keuzes hadden van mij niet gehoeven in Odyssey. Of doe het dan echt goed zoals bijv bij Mass Effect maar niet dat halve werk want het stelde allemaal vrij weinig voor in Odyssey en voegde weinig toe. Maar liever wil ik het helemaal niet bij een AC game.

Ik vond het zelf dus wel een aardige toevoeging omdat bepaalde keuzes / acties je verhaal net wat meer persoonlijkheid gaven. Maar eh...meer ala Mass Effect hoeft voor mij dan weer niet. Zou me een beetje teveel van het goede zijn. Ik ben wel benieuwd of ze het erin houden of niet.

avatar van joeygamer2
De trailer zag er super vet uit, maar...

Ik kreeg niet echt het 'Assassin's Creed gevoel' wat ik bij andere delen wel had. Het leek voor mij gewoon op een pure viking game. Achja eerst spelen dan oordelen denk ik

Na het zien van wat meer reviews vind ik het jammer dat het geen first-day buy is geworden. (Cyberpunk en hopelijk Wasteland 3 hebben voorrang) Het ziet er verdorie uitstekend uit en ook de review van bvb ACG doet me denken dat dit een kolfje naar mijn hand is. Nou ja 2021 dan maar...zitten toch vast nog wel even binnen

Ik moet morgen iets nieuws spelen op de Series X dus deze morgen maar halen dan. Ben benieuwd, (p)reviews zijn volgens mij wel positief.

avatar van lennert
Ik heb nooit meer dan 30 minuten van een Assassin's Creed spel gespeeld en heb naar aanleiding van reacties van vrienden ook het idee dat het een reeks is die grotendeels hetzelfde concept blijft rehashen.

Maar goed, vikingen. Ik houd van vikingen. Na Hellblade en God Of War wilde ik best meer vikingen. Zodoende heb ik nu al 16 uur in dit spel zitten en heb ik nog geen genoeg van het plunderen. Ben wel benieuwd hoe lang ze dit gaan rekken, want of ik het nog steeds leuk vind na 50 uur kan ik nog niet zeggen.

avatar van lennert
Ik zit er in de tussentijd al 64 uur in en verveel me nog steeds niet. Nogmaals de disclaimer dat ik geen diehard fan ben van de franchise (niet anti-, ik heb het gewoon nooit gespeeld) en het hele verhaal in de 'echte' wereld kan me zodoende best gestolen worden. Maar de prachtige open wereld met memorabele zijpersonages en enorme hoeveelheid dingen te doen (jagen, vissen, raiden, drinken, bardic rap battles, onderzoeken, schatten jagen, sluipen en moorden) zorgt er wel voor dat ik me nog steeds niet verveel. Ik lach vaak om situaties en kom mooie actiescenes tegen en - tegen verwachting in - vind ik het spel alsnog niet als een herhaling van zetten aanvoelen. Eivor is als main character ook droog en sympathiek genoeg om jezelf mee te identificeren, terwijl de zijcast aan personages die we nog wel kennen van een serie als Vikings zeker ook amusant is.

Het ontdekken van Engeland voelt levendig aan. In het begin zat ik nog vooral rondom mijn eigen nederzetting en bekroop me een licht gevoel van eentonigheid, maar zodra ik de verschillende gebieden ging ontdekken kwam ik een veelvoud aan afwisseling tegen. Kustgebieden met zeehonden, moerassen, besneeuwde bergtoppen, highlands en heuvels, kleurrijke bossen: alles heeft een afwisseling in flora en fauna en tussen de wolvenaanvallen en skirmish battles door voelt het aan als een mooie en fijne wereld. De dorpjes hebben eigen karakters (walvisjagers, klokkensmelters, religieuze ordes, Romeinse ruines etc.) en voelen ondanks de doods heen en weerlopende villagers vaak levend en doordacht aan.

Het kunnen uitwerken van je nederzetting geeft een leuk extra element aan de gameplay. Het gaat niet zo de diepte in als het bouwen van settlements in een Fallout 4, maar het uitwerken van je dorp geeft wel voldoening en doen je vergeten dat je de andere helft van de tijd bezig bent om mensen het leven zuur te maken. Het combatsysteem voelt tevens lekker vloeiend en het levellen via een skilltree bevalt me prima. Scheelt hierbij ook flink dat het levellen zelf lekker vlot gaat zonder dat er een exponentiele toename van xp nodig is om iets te doen. Het houdt het spel leuk en zorgt ervoor dat het beter worden niet stroef aanvoelt. Ik speel zelf vooral met de tweehandige bijl, er is iets dat veel voldoening geeft aan schilden kapot meppen en ledematen vernietigen, maar ook de boog als secundairy weapon is een favoriet.

Het spel heeft, op PS4 iig, wel wat bugs. Een side-quest is niet af te maken en het is een keer gebeurd dat ik moest herladen omdat een personage waar ik mee moest vechten al dood lag en de omstanders in een loop aan het weglopen waren. Het zijn echter geen gamebreaking glitches (ik kijk naar jou Cyberpunk 2077) en het allerbelangrijkste is dat AC: Valhalla me interesse heeft doen krijgen in in ieder geval AC: Origins en AC: Odyssey. Het spel is niet verheffend of vernieuwend, maar het doet wat het moet doen en dat is een plezierige game-ervaring geven.

Mooi verhaal lennert, zelf heb ik er nu ongeveer 25 uur inzitten op de SeriesX en ik sluit me nu al aan bij je verhaal. Het moet gek lopen wil ik ook niet minimaal uitkomen op 4*. Verder vind ik het op de SeriesX in elk geval echt een next-gen beleving, ziet er echt fenomenaal uit en speelt als een trein. Hopelijk dit jaar nog ergens afronden, maar speel ook veel andere dingen tussendoor dus ff zien...

Is dit een game voor iemand die AC 1 tot 3 heeft gespeeld en ze over het algemeen slaapverwekkend eentonig vond?

Dit lijkt me namelijk wel een aardige game om de kracht van de Xbox series x te testen. Visueel imponerend, maar is de gameplay ook leuk na een paar uur?

Hmm ja lastig, jou kennende denk ik dat je dit ook weer vrij snel eentonig zal gaan vinden. Het is nl wel een typische Ubisoft game; moet je echt van houden, dus wellicht verstandiger om te wachten op een sale.

Aan de andere kant: wil je de true power van de seriesX aanschouwen dan is dit een hele toffe titel. Maar dan zou je wellicht ook voor CoD Black Ops Cold War kunnen gaan of gewoon het houden bij gamepass titels zoals Forza Horizon 4, Gears 5 en wachten op Halo Infinite

Ik zou zeggen absoluut. Koop een game uit de reeks waar je steeds op afgeeft (1-3? Dus..dat is 6 delen en 10 jaar terug) en van de uitgever waar je steeds op afgeeft in elke post. Vreemd dat je je nog niet op youtube, forums en reviewsites hebt begeven voor meer info. Prima aanschaf Of althans voor zowat iedereen buiten jou.

Beter gezegd - momenteel is er nog niet echt iets specifieks op de next-gens waar je ook echt van kan zeggen dat het grafische mogelijkheden van laat zien die voorbij de capaciteiten schieten van de huidige gen. Of het moest evt Miles Morales zijn. Maar dat is PS5. En zelfs daar valt mijn bek niet van open.

En ik vermoed dat het komende jaar of zelfs de komende twee jaar ook niet gaat gebeuren.

Sinner schreef:
Het is wachten tot Naughty Dog iets uitbrengt

Hoewel ik persoonlijk de korte laadtijden, dual-sense en ook wel steady 60ps of meer ook al next gen vind.

Grovonion schreef:
Het is wachten tot Naughty Dog iets uitbrengt

Dat wordt dus eerder 2026. Ik vermoed dat we wel een nieuwe Elder Scrolls tegenmoet kunnen zien lang voor die tijd bvb. En er zal vast nog wel het een en ander op tafel staan. Maar ik vermoed sowieso zelf niet dat de grafische sprong zodanig groot gaat zijn als van bvb ps 1-2-3-4 naar nu 5.

Ik vermoed idd dat het eerder op technisch vlak een verschil gaat maken.

Hangt er ook van af waar je op speelt. Een 4k TV zal allicht nog iets meer uit de grafische kwaliteiten van een next gen peuteren.

Grovonion schreef:

Allicht. Iedereen die nu nog een TV koopt zal vast wel voor een relatief degelijk prijsje een 4K kopen als ze de mogelijkheid hebben. Maar ik bedoel eerder dat er mensen zijn die bvb verwachten dat bvb een RDR2, Ghost of Tsushima, Total War of AC nog 10x zo realistisch en sprankelend gaan uitzien binnen 5 jaar en dat betwijfel ik toch een beetje. Nu wil ik niet zeggen dat dat alles op PS3 cutting edge is en zich kan meten meten met bvb the Witcher 3 of AC Valhalla - maar een Last of us, RDR of een Soul Calibur V ondermeer mogen nog gerust gezien worden.

Maar eh. Even ophouden. Gaan wel erg ver off-topic.

Manny Calavera schreef:

Net als jou heb ik nooit iets met deze serie gehad, vond het altijd teveel van hetzelfde en ik kocht het dan ook nooit want leende het wel eens later van kameraden en na 20 uur had ik het wel weer gezien. In deze game is het veel minder op gebouwen klimmen en dan verstoppen voor de vijand in een hooiberg, ook zijn die cape's grotendeels weg en voelen de missies grootser aan. Dit is ook de eerste setting die me echt aanspreekt. Ik heb zelf een baard en een serie als vikings vind ik zelf ook tof, daardoor trok mij dit ook meer. Als dit weer zo'n witte mannen met cape deel 15 game was geworden had ik dit echt never nooit gekocht. Dit is ook echt mijn game van het jaar, heb er nu 70 uur inzitten volgens mij, kan misschien iets meer zijn en ben nog steeds niet klaar met de verhaallijn. Tussendoor probeer ik ook wat andere games te gamen maar uiteindelijk kom ik toch steeds bij deze terug.

jellecomicgek72 schreef:
Ik heb zelf een baard

Deze houden we er in. Reden om AC Valhalla te spelen? 'Ik heb zelf een baard'

Maar het is al het derde deel dat niet meer aan het 'mannen in witte cape' cliche beantwoord. Dat was met Origins gedaan. Het vecht- en skillsysteem is destijds al danig op de schop genomen dat je niet meer per se in bosjes hoeft te liggen wachten. (wat ik daarvoor ook niet per se deed, aangezien mijn stealth skills redelijk kut zijn).

Maar ik vrees dat deze pas voor ergens volgend jaar is. Met 10 dagen red ik het niet meer om dit nog te kopen en spelen.

avatar van Lon'qu
Assassin’s Creed Valhalla is een game die mij compleet zou moeten liggen, maar wellicht juist daardoor kan ik er niet van genieten. Assassin’s Creed Odyssey was al een geweldige teleurstelling en van de eerste beelden tot de laatste aan toe werd ik al niet heel enthousiast. Toch, met een jaar ertussen en die fantastische setting in middeleeuws Engeland ten tijde van de viking-invasie, had ik stiekem gehoopt op een op zijn minst vermakelijk avontuur. Misschien niet goed, maar gewoon vermakelijk.

Helaas, ook dat mocht het niet worden. Deze game mag je een aanfluiting noemen. Er is te veel mis met deze game om op te noemen, maar de belangrijkste punten zijn het verhaal, het vechtsysteem, het skill tree-systeem, het loot-systeem, de slechte animaties van de poppetjes, het onafgewerkte gevoel door vreemde bewegingen hiervan en ook lichtflikkeringen hier en daar. Ook de komische zijmissies hebben meer iets weg van situaties uit Asterix-strips dan die van een serieus viking-verhaal. Ja, ook Red Dead Redemption 2 heeft komische zijmissies, maar ze worden nooit zo ongeloofwaardig of tenenkrommend als bij Valhalla. Ook de voice acting is erg slecht gedaan. Speciaal genoemd te worden dient de animatie van het paardrijden; na Red Dead Redemption 2, een game die twee jaar eerder verschenen is, zijn de animaties bij Valhalla niet meer te verdragen.

Deze game is verre van 60 euro waard. Verre van de 84 score op Metacritic. De gebruikersscore komt met een 7.3 een stuk dichter in de buurt, maar zelfs dat is veel te gul gegeven. Dit omdat er duidelijk voor een richting is gekozen: een verhalende action-adventure met rpg-elementen. Maar op geen van de punten wat een goed verhalende game maakt of een rpg blinkt Valhalla uit. Misschien nog wel het ergste is dat het verhaallijn dat daadwerkelijk over de assassin’s creed (de Orde) gaat verworden is tot niets meer dan een zijverhaaltje. Je speelt niet met een assassin en het gaat niet over assassins. Als het een goede game was geworden, was dat nog niet eens zo heel erg geweest, maar nu kan het niets anders dan symbool staan voor het spirituele failliet van de serie.

Tja Lon'qu, als Odyssey een teleurstelling voor je was dat snap ik dat je dit ook niks vindt. Het gaat gewoon verder waar het is gebleven en het is weer op en top Ubisoft. Verwacht dus geen diepgaand verhaal of een heel goed uitgewerkte RPG. Dit is gewoon popcorn vermaak onder de videogames, de mcdonalds onder de restaurants. Zo stap ik wel altijd in een Assassin's Creed game en op zijn tijd vind ik dat heerlijk, maar meer dan 1 grote Ubisoft game per jaar trek ik dan weer niet.

Zelf heb ik nu 102 uur in Valhalla zitten en ik moet alleen nog wat lui van de Order omleggen en nog wat afronden in Asgard en daarna nog naar Jotumheim. Heel Noorwegen, Engeland en Vinland heb ik gehad en dan ook echt alles gedaan (alle missies, wealth, mysteries, artifacts, etc...). Het is weer een grindfest van jewelste met belachelijk veel domme nutteloze side-missies maar toch (ik weet niet waarom) vermaak ik me er kostelijk mee. Ik speel het ook op de SeriesX en dit is de 1e game waarbij ik echt een next-gen beleving krijg: ziet er fenomenaal uit en speelt steady op 4k/60fps, tel daarbij op snelle laadtijden (fast travellen is echt fast nu) en het is genieten maar.

Verder wel aardig eens met de kritiekpunten van Lon'qu.
- De skill-tree slaat idd nergens op: veels te groot en het boeit voor geen meter waar je je skill points in investeert. De skill points vliegen je ook om de oren (ik heb er nu 400 + 30) en al vrij snel deed ik alleen nog maar: 'auto assign points'.
- Het lootsysteem is idd ook niet veel, ik heb eigenlijk nog steeds m'n basis uitrusting en die continu geupgraded en ik had nooit de behoefte om es wat anders te equippen. Nu naar het einde toe heb ik wel voor de fun wat Hidden Ones en Thor spul ge-equipped maar ik merk daar eigenlijk niks van in de gameplay.
- Side-missies zijn idd soms idioot/knullig en van een bedroevend niveau, maar ik stoor me daar eigenlijk niet heel erg aan. Soms moest ik er ook wel om lachen.

Aantal dingen zie ik wel anders:
- Animaties heb ik me niet aan gestoord, die zijn eigenlijk gewoon heel goed. Alleen zit er een bug in dat soms de lip-sync niet werkt danwel aanwezig is tijdens een cut-scene. Lichtflikkeringen ook geen last van.
- Voice acting vind ik over het algemeen meer dan prima. (ik speel de mannelijke Eivor)
- Het vechten vind ik juist erg tof in combinatie met die special moves/abilities. Elk type enemy heeft ook zijn eigen finishing move ed en ziet er van tijd tot tijd echt bruut uit. Speelt lekker.

Zelf stoor ik me wel weer aan de overdaad, ik dacht ergens een keer te hebben gelezen dat ze niet meer een map met duizenden markers zouden maken, nou niks is minder waar. Belachelijk veel collectibles zeg maar en enkele gaan je echt tegenstaan op den duur zoals die tattoo-designs die je moet najagen (denk aan de klassieke feathers van weleer), die irritante anomalies en vooral die vreselijke Cairn challenges (stenen stapelen). Bij al die 3 geldt: 1 of 2 keer dat doen prima, maar het is Ubisoft dus je moet alles minimaal 10x doen.

Zaken de me wel bevallen is het Flyten, een soort van Monkey Island achtig insult-sword fighting. Leuk gedaan. Het chasen van de lui van de Order is leuk en ook het verslaan van die Zealots. De 10 gevechten met legendary beasts is ook weer dikke prima.
Maar boven alles is het Raiden het allerleukste: met je schip aan wal komen, de hoorn blazen en met je crew een klooster oid van al het kostbare beroven. Muziek zwengelt dan ook wat aan. Ja tof gedaan.

Krijg je dan al met al het Viking gevoel tijdens het spelen van deze game? Mwao ja redelijk. Met name door de raids, de folklore, het vechten, de goden, de namen, gelijkenissen met de serie Vikings, etc...

Tot slot: vind je Origins/Odyssey leuk dan zal je dit ook bekoren. Het is allemaal wel too much dus ik doe een half sterretje lager dan die games: 4*.

mrdig schreef:
. En als ze niet een keer echt gaan vernieuwen dan twijfel ik ook of ik de volgende Assassin's Creed wel moet gaan halen.

Nou ja...technisch gezien tellen de laatste drie als 'echte' vernieuwing met hun uitgebreide keuzes, vechtstijl, 'echte' open wereld en skilltrees. Dan ben ik toch benieuwd waar je naar toe moet gaan aangezien de reeks momenteel toch al heel anders aanvoelt dan de 'oude' delen (of althans vind ik en ik heb het idee dat best veel anderen het zo ook aanvoelen - dat er een voor en na Origins publiek bestaat) en zoals aangegeven het hele 'Assassins vs Templar' gedeelte langzaam toch naar de achtergrond wordt verdrongen. Zeker als ik dan bvb lees dat dit deel volgens een van de gebruikers dan zou staan voor het 'spirituele failliet' van de serie (wat ik ergens wel kan volgen) dan zou men al haast naar een reboot of herinterpretatie moeten gaan of dergelijks...en eh...dat lijkt me een beetje vroeg. En niet nodig.

Persoonlijk heb ik dan liever dat ze zeggen 'einde Assassins Creed' maar dezelfde gameplay met hier en daar lichte vernieuwingen houden in historische settingen zonder het hele 'Assassin' gebeuren. (want eerlijk gezegd blijf ik het gewoon genieten vinden om alleen al in de werelden rond te rennen en en bepaalde historische monumenten in hun glorieperiode te aanschouwen. Het is een beetje als een historisch boek of docu kijken maar dan...interactiever en mooier). Maar...dat brengt natuurlijk niets op. Dus dat zal wellicht niet gebeuren.

Sinner schreef:

Ja ik bedoel ook dat Orgins/Odyssey/Valhalla min of meer hetzelfde zijn qua opzet en dat het daarom nu wel weer es anders mag. Nog zo'n type Assassin's Creed game ga ik misschien niet meer trekken. Ook al heb ik ze alle 3 met veel plezier gespeeld. Gewoon een beetje too much and been there done that gevoel.

Ik zou een soort van reboot wel toejuichen in elk geval, en maak het dan wat meer to the point en doe es echt een goed verhaal. Af en toe wat meer lineaire gameplay zou ik ook interessant vinden overigens. Maar vooral: maak de game es wat kleiner en niet telkens weer een grotere map en weer meer collectibles, vage side-quests etc. Waarom moet elke Assassin's Creed game een lengte hebben van 100+ uur om 100% te completen?

Een Jedi Fallen Order vind ik bijv een game die veel meer to the point is, meer in balans is en gaat niet gebukt onder een overdaad aan shit to do. In 25 a 30 uur heb je de game tevens 100% voltooid. Prima spelduur, niet te kort en niet te lang.

Nou laat me wel wezen...ik zie het wel nog zitten. Eentje in Japan met Ninja's (voorspelbaar) of zo.

Maar ik sta als je het zo uitlegt ook niet afkeurig tegenover een wat meer gestroomlijnde stealth game (met optie tot aktie) dat zich beperkt tot bepaalde tijdslijnen, en alleen het conflict tussen de Assassin's en de Tempeliers belicht. (zonder moderne sci-fi) Het zou eventueel zelfs aardig zijn om een game vanuit beide standpunten te kunnen spelen.

Maar zoals ik zeg ik vind het ergens wat vroeg. Of misschien ben ik gewoon te verslingerd aan de huidige reeks (ook al moet ik Valhalla nog doen). Denkelijk zal het toch een reeks zijn die wel mijn aandacht blijft houden. Of het nou het een of het ander wordt.

Nieuwe title update vanmiddag:

Meer river raids! Toch het leukste onderdeel van de game dus dat juich ik toe. Verder hebben ze hopelijk ook een glitched achievement gefixt....

avatar van Pepino
Tot nu toe vind ik Valhalla wel aardig, maar het heeft mij nog niet helemaal beet. Het ligt waarschijnlijk aan mij, maar dat continu moeten zoeken waar ergens wealth verborgen zit of een ander bruikbaar iets, begint op den duur een sleur te worden. Ik ben meer een "ik wil gewoon een kamp veroveren en iedereen afslachten" persoon. Tja

Eivor is ook een vrij vlak personage. Omdat 'ie zowel man als vrouw kan zijn, hebben ze hem niet echt uitgediept, lijkt me. Ubisoft mag ophouden met je de keuze te geven welk geslacht je wil zijn en gewoon één vast karakter geven, met een persoonlijkheid, zwakheden maar ook goede kanten, ... Een beetje zoals in ACII

Maar goed, ik ben nog maar halfweg denk ik, dus wat zit ik al moeilijk te doen.

Assassin's Creed Valhalla (2020)

Helaas de vorige delen vind ik veel en veel beter meningen verschillen natuurlijk. Deze ligt mij niet zo. Maar ben nog maar een paar uur aan het spelen geweest ik ben nu in Engeland in het game. Misschien dat het beter gaat worden. Maar tot nu toe geef ik echt niet meer dan twee en half punten.

Heb onlangs alle DLC afgerond: Wrath of the Druids and The Siege of Paris. Eerstgenoemde beviel goed, dat in Paris viel wat tegen. Maar ze zijn blijkbaar nog lang niet klaar met deze game:

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok DLC arrives in March - trueachievements.com

Komt ergens in maart en gaat maar liefst 40 eur kosten. Beetje duur voor een dlc (die dus niet bij de season pass inzit).

Verder wel geinig dat er een crossover event/missie komt met Odyssey. Zowel AC Odyssey als AC Valhalla krijgen een nieuwe missie waarbij je elkaars land gaat opzoeken oid? Of Alexios/Kassandra meets Eivor? Ben benieuwd.