Sephirothic Stories (2018)

Android / Apple iOS / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Exe-Create
Uitgegeven door Kemco

Shendoah is een wereld beschermd door Sephiroth. Echter, met de kracht van de wereldboom die begint af te nemen, zijn ontelbare mensen overwonnen door een oprukkende duisternis die hen in monsters getransformeerd heeft. Nu de wereld op het punt staat van vernietiging, begint een onwaarschijnlijke groep een avontuur. Maar welke schokkende waarheid wacht hun aan het einde van hun reis? Navigeer door met vallen gevulde kerkers met alleen je verstand en humor om uitdagende puzzels te overwinnen. Gebruik individuele karaktereigenschappen om vooruitgang te boeken en krachtige aanvallen, 'fusions' genoemd, uit te voeren in turn-based gevechten.