Guard Duty (2019)

Macintosh / PC / Xbox One / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Sick Chicken
Uitgegeven door Digital Tribe en Ratalaika

Tondbert, trouwe Wachter voor het Kasteel van Wrinklewood, heeft een hoop om zich voor te verantwoorden. Terwijl hij op wacht stond is er iemand het koninkrijk binnengeslopen en heeft de prinses ontvoerd, een gebeurtenis die tot ver in de toekomst gevolgen zal hebben. Duizend jaar later is de mensheid bijna weggevaagd in de strijd tegen een boze, duistere macht. Bundel je krachten met Agent Storborn om de aarde te redden en een kwaad te verslaan dat al eeuwen bestaat! Ontdek hoe het lot van deze twee speelbare personages verbonden zijn en je zult misschien de mensheid kunnen redden in dit traditionele point and click avonturenspel.

een nieuwe point and click voor de Vita, dat kan vast een aantal users hier wel bekoren

jup, direct pre-order geplaatst, hoop dat het nu bijna afgelopen is, mijn geldbuidel zou dankbaar zijn.