Golf With Your Friends (2020)

Macintosh / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Sports / Party

Ontwikkeld door Blacklight
Uitgegeven door Team17

Waarom dienen vrienden, als niet om er een potje golf mee te spelen? Daag elkaar uit op negen verschillende banen voor een partijtje snelle, spannende minigolf met maximaal twaalf spelers. Verbeter je spel met de extra cursussen, hou je vaardigheden op peil, en probeer online kampioen te worden.

avatar van legian
Recent is deze ook uitgekomen op gamepass en heb hem daar weer eens opgepakt. Toen die net uitwas op de pc wel gespeeld. Maar zo half onderuit gezakt op de bank is toch wel wat fijner merk ik. Helaas kan ik de titel weinig eer aan doen, aangezien ik nog geen van mijn vrienden zover heb gekregen om deze nu weer eens op te pakken. Maar wie weet.

Ondertussen doe ik af en toe in mijn eentje eens een course om wat te ontspannen of een podcast te luisteren.

Het speelt erg leuk weg en is op momenten nog aardig uitdagend ook merk ik. Alle courses op par halen gaat een flinke uitdaging worden in ieder geval. Het is een chille game om eens op te pakken en levert ook wel wat leuke competitie op.