The Elder Scrolls Online: Elsweyr (2019)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One
online

Ontwikkeld door ZeniMax
Uitgegeven door Bethesda

Elsweyr is het volgende hoofdstuk van The Elder Scrolls Online. Voor het eerst sinds Arena, trekken spelers en hun vrienden door de skooma-rijke grasvlaktes van Elsweyr, de thuisbasis van de Khajiit. Dit nieuwe avontuur, The Season of the Dragon, introduceert eindelijk draken. Werk samen met je mede-helden en bondgenoten om de gevleugelde vijanden te verslaan en Tamriel te beschermen van deze altijd aanwezige vuurspuwende bedreiging.