The Elder Scrolls Online: Greymoor (2020)

Macintosh / Odyssey / PlayStation 4 / Xbox One
online

Ontwikkeld door ZeniMax
Uitgegeven door Bethesda

Voor de eerste keer sinds The Elder Scrolls V: Skyrim, keren spelers en hun vrienden terug naar de bevroren toendra en besneeuwde bergen van West-Skyrim. Ga ondergronds naar het nog grotere en gevaarlijkere Blackreach dan het al was. Terwijl het Greymoor hoofdstuk een van The Elder Scrolls’ donkerste verhalen ooit is, zijn er ook helden die een sprankje hoop geven; terug vanuit de base game komen Lyris Titanborn en House Ravenwatch, die de strijd aan gaan tegen de stalkers van de nacht.