F1 2020 (2020)

Xbox One / PlayStation 4 / PC / Google Stadia

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Codemasters

F1 2020 is de meest uitgebreide F1-game tot op heden, waarbij spelers stevig het stuur in handen krijgen terwijl ze racen tegen de beste coureurs ter wereld. Voor het eerst kunnen spelers hun eigen F1-team samenstellen door een coureur aan te maken, vervolgens een sponsor en een motorleverancier te kiezen, een teamgenoot in te huren en te strijden als het elfde team op de grid. Bouw faciliteiten, blijf jouw team steeds ontwikkelen en race naar de top.

SeptuSword
Speelt heerlijk, alleen eerste wat mij opvalt aan de modus "Mijn Team" is dat de circuitselectie voor een seizoen precies hetzelfde is als bij F1 2018, die ik voor het laatst heb gespeeld in de F1 reeks. Beginnend in Australië en dan Bahrain en dan ook nog eens in de nacht.. PRECIES hetzelfde, dat is wel erg teleurstellend. Voor de rest is Mijn Team wel een geinige toevoeging, er is wel erg veel te upgraden maar ik neem dat niet zo heel serieus. Gewoon racen en niet zo zeuren.

Olav Mol.. niet alleen Olav Mol, alle Nederlandse stemacteurs voor dit deel mogen een cursus 'natuurlijk Nederlandse zinnen oplezen, zonder dat het klinkt alsof je het opleest' volgen. Het is net alsof je stemacteurs voor een kinder tekenfilm hoort praten, dat past totaal niet in deze setting.

avatar van richiedoom
De circuitselectie is toch gewoon gebaseerd op het seizoen in de werkelijkheid? Nu heeft corona alles in de war geschopt, maar anders hadden ze gewoon in Australië begonnen en daarna Bahrain. Volgens mij...

SeptuSword
richiedoom schreef:

Maar alles is hetzelfde. Het weer, tijdstippen.. Tijdens de training en de officiële wedstrijd.