F1 2020 (2020)

Xbox One / PlayStation 4 / PC / Google Stadia
Racing

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Codemasters

F1 2020 is de meest uitgebreide F1-game tot op heden, waarbij spelers stevig het stuur in handen krijgen terwijl ze racen tegen de beste coureurs ter wereld. Voor het eerst kunnen spelers hun eigen F1-team samenstellen door een coureur aan te maken, vervolgens een sponsor en een motorleverancier te kiezen, een teamgenoot in te huren en te strijden als het elfde team op de grid. Bouw faciliteiten, blijf jouw team steeds ontwikkelen en race naar de top.

• vanaf vrijdag 10 juli te koop voor de Google Stadia
  • vanaf vrijdag 10 juli te koop voor de PC