Blind Men (2017)

PC / Macintosh / PlayStation Vita / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Man-Eater
Uitgegeven door Man-Eater en Ratalaika

Als de neef van een gepensioneerde superschurk is er niets dat Keegan meer wil dan er zelf eentje te worden — en wat is een betere manier dan deel te nemen aan de Competitie van het Kwaad? Het enige wat hij hoeft te doen is een misdaad te begaan om zijn deelname af te ronden. Jammer genoeg bemerkt Keegan al snel dat hij meer in de problemen zit dan hij ooit had durven denken, wanneer zijn plannen worden onderbroken door een aantal spionnen van concurrerende agentschappen. Maak keuzes die het verhaal drastisch wijzigen. Zullen Keegan’s plannen worden gedwarsboomd, of zullen ze hem in staat stellen succesvol te zijn?