EA Sports UFC 3 (2018)

PlayStation 4 / Xbox One
Fighting

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

EA Sports UFC 3 zorgt voor revolutionaire gevechtsbewegingen met Real Player Motion Tech, een nieuwe gameplay-animatietechnologie die voor de meest vloeiende en responsieve bewegingen ooit zorgt. Elke slag, trap, block en tegenaanval is opnieuw opgenomen met geavanceerde animatietechnologie om levensecht en responsief over te komen en voor de meest strategische, competitieve gevechten in de geschiedenis van de franchise te zorgen.