My Hero One's Justice 2 (2020)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PC
Action / Fighting

Ontwikkeld door Byking
Uitgegeven door Bandai Namco

De strijd om gerechtigheid gaat verder, maar deze keer zijn de gevechten nog groter, kwaadaardiger en heldhaftiger in 'My Hero One's Justice 2'. Al je favoriete personages zijn terug in dit 3D-arena vechtspel waarin helden en schurken het tegen elkaar opnemen in de ultieme strijd om het goede. Herbeleef de iconische taferelen uit de anime en sla je een weg door de memorabele gevechten. Pik het verhaal terug op na 'My Hero One's Justice' en ontdek de nieuwe avonturen van Deku en zijn klas bij UA.