I Want to Be Human (2016)

PC / PlayStation 4
Action / Platform

Ontwikkeld door Sinclair Strange
Uitgegeven door Rising Star

We kennen allemaal het klassieke liefdesverhaal wel. Jongen en meisje komen elkaar tegen, ze worden verliefd, ze worden het slachtoffer van genetische manipulatie door kwade krachten die de wereld willen overheersen, waarna het meisje een vampier wordt en de jongen een hoed. Er zit maar één ding op: een bloederige strijd vol dood en verderf voeren om weer mens te worden. In deze actie-platformer onderneem je een helse tocht om jullie beiden weer in mensen te veranderen. Ontgrendel krachten waarvan je niet wist dat je ze had en schiet je een weg door vijf werelden vol bloederige, monochrome chaos. Wie weet haal je onderweg wel een nieuwe bloedstollende topscore.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.