One Piece: Pirate Warriors 4 (2020)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Omega Force en Koei Tecmo
Uitgegeven door Bandai Namco

Deze reeks is een succesvolle combinatie van de animeserie One Piece en Warriors-actieserie. Ervaar One Piece-actie alsof je midden in de anime bent beland. Vecht tegen vijandelijke hordes en verken de wereld met je trouwe bondgenoten. Stort je in de wereld van One Piece en ervaar een echt slagveld vol waanzinnige actie, compleet met stof- en rookwolken en instortende gebouwen.