Lost Words: Beyond the Page (2020)

Google Stadia / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Platform / Puzzle

Ontwikkeld door Sketchbook
Uitgegeven door Modus

Dit is een verhalende puzzelplatformer. Volg een meeslepend verhaal van de bekende gameschrijver Rhianna Pratchett. Jij volgt een aspirant-auteur door de wonderlijke fantasiewereld van Estoria, waar woorden een immense kracht hebben. Interacteer met de woorden om uitdagende puzzels op te lossen en baan je een weg door platforming-segmenten om door een evoluerend landschap te gaan.

avatar van Delloo
Een matige game. Via de gamepass gespeeld. Absoluut geen aanrader om te kopen deze game. Daar is hij echt veel te slecht voor. De game bestaat uit 2 verhalen. Een jong meisje die een dagboek van haar oma krijgt en daar een verhaal in gaat schrijven. Het verhaal van het meisje met haar oma is wel mooi hoor. Echt een levensverhaal met mooie en droevige momenten. Dit raakt je wel. Is ook mooi in beeld gebracht. Het verhaal dat het meisje schrijft, volgens mij de echte game, is echter onsamenhangend en onnavolgbaar. Actie is heel simpel en graphics; achtergrond wel mooi, maar meisje waarmee je speelt erg korrelig.
Een uur of 5 mee bezig geweest. Steeds in porties van een uur. Was na een uur zo slaapverwekkend dat ik maar weer iets anders ging doen. Misschien is dit wel iets voor je jongere zusje of zo. Anders, snel voorbijlopen.