Lost Words: Beyond the Page (2020)

Google Stadia
Platform / Puzzle

Ontwikkeld door Sketchbook
Uitgegeven door Modus

Dit is een verhalende puzzelplatformer. Volg een meeslepend verhaal van de bekende gameschrijver Rhianna Pratchett. Jij volgt een aspirant-auteur door de wonderlijke fantasiewereld van Estoria, waar woorden een immense kracht hebben. Interacteer met de woorden om uitdagende puzzels op te lossen en baan je een weg door platforming-segmenten om door een evoluerend landschap te gaan.