Deliver Us the Moon (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door KeokeN
Uitgegeven door Wired en Starbreeze

Deliver Us The Moon is een Sci-Fi thriller die zich afspeelt in een nabije, apocalyptische toekomst, waar de natuurlijke bronnen van de aarde eindelijk uitgeput zijn. Een eenzame astronaut wordt op een kritieke missie naar de maan gestuurd, om de mensheid van uitsterven te behoeden.

avatar van KOKUSMAKREEL
Trailer ziet er goed uit

Heb deze ook op m'n wishlist gezet, lijkt me erg tof, doet beetje aan de film Moon denken!

avatar van Princess Piranha
Van Nederlandse bodem!

Ziet er wel lekker next level uit.

Zou ik uiteindelijk wel een keertje willen spelen denk ik.

Gaat er vast nog eens van komen.