Deliver Us the Moon (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door KeokeN
Uitgegeven door Wired

Deliver Us The Moon is een Sci-Fi thriller die zich afspeelt in een nabije, apocalyptische toekomst, waar de natuurlijke bronnen van de aarde eindelijk uitgeput zijn. Een eenzame astronaut wordt op een kritieke missie naar de maan gestuurd, om de mensheid van uitsterven te behoeden.

• vanaf vrijdag 24 april te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf vrijdag 24 april te koop voor de Xbox One