Element Space (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Sixth Vowel
Uitgegeven door Inca en Blowfish

In het jaar 2199 bevindt het universum zich in een staat van fragiele vrede, terwijl facties van het Galactisch Congres worstelen om een ​​toekomst te bepalen voor de ruimtekolonies van de mensheid. In een poging deze groepen omver te werpen, veroorzaakt een ondergrondse terroristische sekte, genaamd Tempest, chaos doorheen het hele universum. Als kapitein Christopher Pietham is het aan jou om een team samen te stellen om de geheime plannen van Tempest te dwarsbomen.