Freedom Finger (2019)

Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC
Action / Music

Ontwikkeld door Wide Right
Uitgegeven door Wide Right

Freedom Finger is een muziekgestuurde, side-scrolling shooter die je schiet, knalt en je een weg baant over 40 niveaus van gekke cartoonactie. De soundtrack bevat originele muziek van Aesop Rock en gelicentieerde nummers van onder andere Red Fang, METZ, Power Trip, Com Truise, Ty Segall, Makeup en Vanity Set. Deze game kent klassieke shoot em up-gameplay gecombineerd met melee-gevechten. Je vliegt met een gigantische vuist. Sla, gooi en vernietig vijanden tot gruis.