MotoGP 19 (2019)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PC
Racing

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Milestone

Ga volledig op in het officiële MotoGP-seizoen van 2019 en maak kennis met de MotoE. Daag je vrienden uit, maak je eigen events aan en word Race Director. Beleef de spannendste rivaliteiten uit de geschiedenis van de MotoGP in een speciaal speltype. Race tegen een snellere, slimmere en nauwkeurigere AI, die automatisch leert. Ga voor je eigen stijl met keuze uit meer accessoires en merken dan ooit en leef je uit met de grafische editors. Start je carrière als groentje en daag jezelf extra uit in de Pro Career als je eraan toe bent om te racen als een echte pro.