The Waylanders (2020)

Ontwikkeld door GATO
Uitgegeven door GATO

De eerste ontmoeting tussen de Kelten en hun goden, de Tuatha en de Danaan, had een tijd van viering en verlichting moeten zijn. Maar wanneer de onderhandelingen catastrofaal verlopen, lijkt de tijd van de mensheid voorbij. Het land wordt verzwolgen door magische corrupties en de overgebleven facties strijden wanhopig om de troon. Als redder van de Kelten is het aan jou om een nieuw pad te kiezen. Steun je de onvolwassen maar rechtmatige erfgenaam, of sluit je een alliantie met de pragmatische generaal?