Athens 2004 (2004)

PC / PlayStation 2
Sports

Ontwikkeld door Eurocom
Uitgegeven door Eidos en Sony

Athens 2004 is het officiële spel van de Olympische zomerspelen in 2004. Het spel bevat een zevental sporten met in totaal 25 disciplines, zoals zwemmen, atletiek, kleiduifschieten en gewichteheffen.

SvV_Ying
Leuk als je in de sfeer zit van de olympische spelen maar de houdbaarheid is beperkt. Na een tijd spelen begint de kramp in de vingers ook wel op te komen.

avatar van Bennerd
Lopen traint de vingers inderdaad.

De houdbaarheid van dit spel is, zoals SvV_Ying al zegt, niet zo enorm groot. Het geeft gegarandeerd wel enkele uren spelplezier, maar daarna is dat ook wel weg, waardoor enkel af en toe een match tegen een vriend(in*) leuk is.

*Vrouwen willen blijkbaar ook meegerekend worden vandaag de dag.