Apollo 11 VR (2016)

PC VR / PlayStation VR
Trivia

Ontwikkeld door Immersive VR Education
Uitgegeven door Immersive VR Education

Nu voor de eerste keer ooit, krijg je aan deze historische gebeurtenis te ervaren door de ogen van degenen die er doorheen geleefd. Met behulp van een mix van originele archief audio en video samen met nauwkeurige recreaties van het ruimtevaartuig en locaties, helemaal klaar om inspirerende muziek. Maak je klaar voor een ervaring die je niet alleen op te voeden, maar ook laat een blijvende indruk en diep respect voor de mannen en vrouwen die op het Apollo-programma werkte tijdens het gouden tijdperk van de NASA.