The Ninja Saviors: Return of the Warriors (2019)

Nintendo Switch / PlayStation 4
Fighting / Action

Ontwikkeld door Natsume Atari en ININ
Uitgegeven door Taito en Arc System Works

In deze remake en uitbreiding van de klassieke Ninja Warriors kruip je in de huid van een van de vijf Android-Ninja's, om je een weg te banen door hordes vijanden in een dystopische toekomst. Verdeeld over acht niveaus neem je het op tegen de tiran Banglar en zijn handlangers, alleen, of coöp met een vriend.

avatar van Eraser2
Vorige week al een poosje couch co-op gespeeld met mijn gaming buddy uit Engeland. Nu net de fysieke versie door de brievenbus geschoven gekregen. Ik ben dol op beat em ups ( al ben ik er over het algemeen niet goed in) en deze ziet er grafisch geweldig uit en speelt heerlijk soepel weg! Ik zal nog wel mijn mening geven als ik me hier doorheen geknokt heb.

Trouwens de fysieke versie komt met een aantal erg toffe goodies in het hoesje waaronder een ouderwetse manual, zo doe je dat!

Eentje die ik ook graag een keertje wil spelen inderdaad. De originele Ninja Warriors vond ik destijds al helemaal geweldig. Simpele gameplay misschien maar wel bijzonder leuk om te doen. Er lijkt me hier dan wel weer genoeg toegevoegd om het leuk te maken - en sowieso denk ik dat je het origineel niet snel zal vinden.